כננת חשמלית QR4

הכננת החשמלית LynRus QR4 בנויה מחומרים וטכנולוגיה שעמדו במבחן הזמן כדי לספק כננת עדכנית לשירות נאמן ובלתי-פוסק. מעלה-מטה, מדי יום ביומו, הכננת הזאת קלה לשימוש, מציעה עיצוב קומפקטי, ואף מצוידת באופציה של שליטה מרחוק. אך תציצו מתחת לכיסוי – ותמצאו גלגלי שיניים מתכתיים, גלגלת מתיחה לעקיבה מדויקת של הכבל ו-50 שנות ניסיון שעובדים בשבילכם.

כושר עבודה454 kg (1000 lb)
מנוע3/4 כ"ס עם היפוך מיידי
משקל31 kg
יחס תמסורת200:1

יחידה קלת-משקל – שוקלת אך ורק 31 ק"ג.
עוצמתית ויעילה, עם מנוע ¾ כ"ס עם היפוך מיידי (אופציה – מנוע 1 כ"ס) המפיק כושר הרמה אנכית של 454 ק"ג (1000 ליברות) ודורש מאמץ ועוצמה קטנים בהרבה מאשר כננות נטולות-גריז שצריכות להניע גלגלי שיניים מפלסטיק מרוכב.
תוף גדול מחורץ בגודל "4.5 מבטיח חיי כבל ארוכים וליפוף מדויק ונכון.
תמסורת חלזונית מפלדה קשה מותקנת לעמידה בעומסים רדיאליים ועומסי לחץ. הכננת שלנו מוגדרת להרצה תחת עומס מכסימלי עבור מנועים המסווגים למחזורי עבודה קשה ללא כל נזק לתמסורת.
נעילה בתמסורת הפחתה חלזונית המספקת יחס הפחתה של 200:1 להחזקה בטוחה תחת עומס.
בית תמסורת אטום, עם מסבים כדוריים מדויקים ואטם מעולה לפעולה נטולת-תחזוקה למשך כל חיי היחידה.
עיצוב קומפקטי, היחידה ניתנת להתקנה בכל מצב ועם גמישות מרבית.

גלגלי שיניים מסגסוגת חזקה מתוכננים ובדוקים לעבודה לכל אורך חיי אולם הספורט. הבדיקות מראות שהמנוף שלנו מאריך ימים עד פי 20 מאשר תמסורות מפלסטיק מרוכב נטולות-סיכה.

טיפול בסיסי בכבל מבטיח אורך חיים גבוה ובטוח. זו הסיבה שאנו מייצרים חריצים מדויקים בתוף ומתקינים גלגלת מתיחה כדי להבטיח עקיבה נכונה של כבל, גם בזמן רפיון הכבל.

מפסק הגבול החדש הופך את קביעת מגבלות התפעול לקלות מאוד עבור המתקינים. ברגע שנקבע, מפסק הגבול לא יאבד את נתוני הגדרתו גם תחת רעידות או תנאיי סביבה קשים.

השלט-הרחוק האופציונאלי, עם תצוגת LED, יכול לשלוט על עד 99 עמדות פרטניות בתוך עולם הספורט, בקלות ובנוחות.

מפסקים אופציונאליים בודדים או מרובים הופכים מיידית את כיוון סיבוב המנוע של היחידה, שלא כמו המנועים הסטנדרטיים שממשיכים להסתובב באותו הכיוון ועלולים לגרום נזק.

מפרט טכני

תקנים

תעודת הסמכה