בקרים | מערכות שליטה

כבל מתח 1.5 מ'

כבל מתח 1.5 מ’

  כבל מתח 1.5 מ’ מתאם זה נדרש לפיצול יציאות רב-פיניות ל-16 מחברי CEE, זאת על מנת לאפשר חיבור לכננות השרשרת. מפרט טכני תכונות עיקריות:

למידע נוסף »

S&L SOLUTIONS היא המפיצה הבלעדית בישראל של חברת LITEC, אשר ניצבת בחזית הטכנולוגיה העולמית בתחום הבקרים ומערכות השליטה. LITEC פיתחה מגוון רחב של בקרים קומפקטיים וקלי משקל, אך יחד עם זאת עמידים מאוד, בהתאמה מושלמת לצרכים הייחודיים של ענף האירועים והמופעים. הבקרים שלנו הינם קלים לתפעול, נוחים לשימוש ומעל הכל - בטיחותיים.

אנו ב- S&L SOLUTIONS גאים להציג קו מוצרים איכותי ביותר, באמינות אירופאית ובסטנדרטים הטכנולוגיים והבטיחותיים הגבוהים ביותר. כל המוצרים שלנו מתוכננים לעמוד באתגרים המורכבים שמציבה הבמה, בכל סוגי האירועים. לבקרים ולמערכות השליטה שלנו מגוון מאפיינים ייחודיים, שיתאימו במיוחד למשימה שעל הכננת או מנוע השרשת לבצע. הם ניתנים להפעלה באופן ידני, אוטומטי או באמצעות שלט רחוק.

ל- S&L SOLUTIONS שורת מוצרים רחבה, אשר תספק את הפתרון המושלם לאירוע שלכם. בקר שליטה בסיסי, בקר שליטה לשרשרת, כבלים למתח ושלטים לרחוק, הבנויים בטכנולוגיה מתקדמת ועשויים מחומרים עמידים במיוחד. עם הבקרים ומערכות השליטה של  S&L SOLUTIONS  אתם יכולים להיות בטוחים שהאירוע יעבור בצורה חלקה, אמינה ובטוחה.

מחלקת שירות הלקוחות שלנו זמינה עבורכם תמיד, 24/7. נשמח להעניק לכם ייעוץ וסיוע מקצועי ומהיר עבור כל סוגי הבקרים ומערכות השליטה, בכל מקום שאתם נמצאים.