קונסטרוקציות למסכים

מחלקת ההנדסה של S&L SOLUTIONS פיתחה את הפתרונות המתאימים ביותר לתליית מסכים בצורה יעילה, בטיחותית ומשתלמת. הקונסטרוקציות מספקות רמת תמיכה גבוהה ביותר למסכים מרחפים בקונצרטים, מופעים, תערוכות ואירועים נוספים. הקונסטרוקציות למסכים של S&L SOLUTIONS מורכבות מתוך מגוון רחב של ממגדלים וטראסים, אשר יסופקו עבורך לפי דרישה.

חברתנו מספקת פתרונות מתקדמים עבור מסכי לד קטנים, גדולים ובינוניים, החל מגובה של 6 מ' ועד 9 מ', ברוחב של 6 מ' ועד 13 מ', וקונסטרוקציות בעלות כושר נשיאה של 1300 ק"ג ועד 9000 ק"ג. בנוסף, אנו מציעים קונסטרוקציות למסכים צפים כבדים במיוחד, בכושר נשיאה של עד 12,000 ק"ג, באורך של 21 מ', ובגובה של 15 מ'.

חברתנו מספקת מגוון קונסטרוקציות למסכים הנתמכות בקרקע, ואשר עושות שימוש במבחר מתקני הרמה. המערכות המרשימות שלנו יספקו לכם פתרון מושלם למגוון האתגרים שמציבה הבמה. עם הקונסטרוקציות למסכים של S&L SOLUTIONS, אתם יכולים לתכנן את המופע שלכם באופן יצירתי במיוחד.

אנו מציעים קונסטרוקציות למגוון רחב של מסכי לד, אשר יתאימו לצרכים הייחודיים של האירוע שלך. לקבלת ייעוץ מקצועי עבור מגוון הקונסטרוקציות למסכים שלנו, צרו קשר עם מחלקת ההנדסה של S&L SOLUTIONS, אשר תספק עבורכם קונסטרוקציה שתענה על כל הדרישות הטכניות שעולות מתכנית המופע שלך.