טראסים TRUSS

טראס D.S.T. 40

טראס D.S.T. 40

טראס D.S.T. 40 המערכת כוללת 40 קורות המסופקות עם מסילה אחת ועגלה מתקפלת. היא זמינה גם ללא העגלה. המערכת, שהיא מודולרית וקלה מאוד להרכבה, כוללת

למידע נוסף »
טראס D.S.T. 52

טראס D.S.T. 52

טראס D.S.T. 52 המערכת כוללת 52 קורות המסופקות עם מסילה כפולה ועגלה מתקפלת. היא זמינה גם ללא העגלה. המערכת, שהיא מודולרית וקלה מאוד להרכבה, כוללת

למידע נוסף »

חברת S&L SOLUTIONS מציגה מבחר טראסים מעוצבים, אמינים ועמידים ביותר למגוון מופעים ואירועים, המהווים את חוד החנית בתחום בכל הקשור לאיכות, קדמה טכנולוגית וכמובן - לבטיחות. S&L SOLUTIONS היא המפיצה הבלעדית בישראל של ליטק, החברה המובילה בעולם בענף מתקני הבמה. חברתנו מציעה סל מוצרים רחב, שיספק מענה לכל הצרכים הייחודיים שהבמה מציבה לפני, במהלך ואחרי האירוע.

הטראסים עשויים ממרכיבים "קבועים" לצד אלמנטים "משתנים", אשר הופכים את המוצרים שלנו לורסטיליים ביותר. בעזרת הטראסים של S&L SOLUTIONS ניתן ליצור ולבנות מבנים חזקים ביותר המתוכננים לעמוד בעומסים גדולים, במספר כמעט אינסופי של צורות.

לטראסים של S&L SOLUTIONS חיי מדף ארוכים ביותר, והם מגיעים בממדים גדולים לצד עיצוב קומפקטי יותר. הטראסים שלנו הינם מודולריים, חזקים וקלים להובלה ולאחסון, וניתן לקבלם במגוון מידות, גימורים וצבעים, בהתאם לטעמכם ולקונספט של המופע שלכם.

בנוסף, S&L SOLUTIONS מציעה טראסים דינמיים בעלי מערכת מסילות מתקדמת להעברת מסכים, תפאורה ותאורה. הטראסים הללו קלים לתפעול, הודות למודולריות ואפשרויות האחסון שלהם. הטראסים המצוינים של S&L SOLUTIONS ניתנים להפעלה בקלות באמצעות מערכות שליטה סטנדרטיות. הם מסוגלים לבצע תנועות אופקיות (מימין-לשמאל ומשמאל-לימין), תנועות אנכיות (למעלה ולמטה), וסיבוב של 360 מעלות, בכיוון השעון או נגד כיוון השעון.

כמו כן, חברתנו מספקת מגוון רחב של טראסים מעוגלים ומעוקלים, המיוצרים במגוון קטרים או מעלות. הטראסים המעוגלים והמעוקלים שלנו מיוצרים בדייקנות מקסימאלית על מנת להבטיח התאמה מושלמת בין מקטע אחד למשנהו. כל החלקים המעוקלים מיוצרים באמצעות כלים מיוחדים על מנת להבטיח שכל החלקים יהיו זהים, על מנת לאפשר לכל מקטע מעוקל במעגל להיות בר החלפה.

צוות המומחים המיומן שלנו יעניק לכם ייעוץ מקצועי ופתרון כולל לכל דרישות האירוע שלכם, בהתאם לתכנית המופע. מחלקת שירות הלקוחות של S&L SOLUTIONS זמינה עבורכם 24/7, ותשמח ליתן מענה מהיר ואדיב לכל סוגי המוצרים, בכל זמן ובכל מקום שבו אתם נמצאים.