ריגים S&L solutions

מבני במה, גדרות ושערים מתקפלים

S&L SOLUTIONS מציעה מבני במה, גדרות ושערים מתקפלים עבור אירועים הדורשים תיחום או לצורך מניעת כניסה/יציאה לשטחים פתוחים שאינם שייכים לאירוע. מגוון מופעים, עצרות פוליטיות, תהלוכות, הפגנות ואירועי חוץ או פנים עושים שימוש במוצרים שלנו, המשלבים בטיחות ונוחות אופטימאלית עבור המופיעים, הקהל וצוותי ההצלה.

S&L SOLUTIONS, המפיצה הבלעדית בישראל של חברת LITEC, גאה להציג את הסדרה החדשה והמתקדמת בתחום מתקני הבמה, הגדרות והשערים והמתקפלים. כל המוצרים שלנו עשויים מאלומיניום, חומר עמיד וידידותי מאוד לסביבה. הם מתקפלים, נוחים להזזה ולאחסון וקלים להובלה, התקנה ופירוק. המוצרים של S&L SOLUTIONS מובילים את התחום בזכות איכות גבוהה, עמידות בפני קורוזיה ונזקי זמן, וחשוב מכל, הודות ליצירת סביבה מוגנת ובטוחה בכל מופע או אירוע.

מבני הבמה, הגדרות והשערים המתקפלים של חברתנו מורכבים אחד אחרי השני, כדי לאפשר יצירה של מגוון סוגי פינות ובכדי לספק יציבות מקסימאלית. בנוסף, הלוח הקדמי של המבנים בנוי מזרועות מתכת המורכבות בנטייה, כדי למנוע נפילה של הגדר או השער. אנחנו מאמינים כי איכות שווה בטיחות.

לקבלת ייעוץ מצוות המומחים המיומן שלנו, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בכל עת. נשמח לסייע לכם בתכנון ובבנייה של אירוע בטיחותי, נוח ומוצלח. מחלקת שירות הלקוחות של S&L SOLUTIONS זמינה עבורכם 24 שעות ביממה, ותספק מענה מקצועי לכל סוגי המבנים, בכל זמן ובכל מקום שבו אתם נמצאים.