מכלים לנוזלים

מיכלים לנוזלים מספקים חוזק לקונסטרוקציה, ומבטיחים את יציבות האוהל והבמה. ניתן לקבל את המיכלים של S&L SOLUTIONS במגוון דגמים. המיכלים עשויים אלומיניום – חומר קל משקל בעל עלות-תועלת גבוהה -  או פלדה, ומורכבים מכלוב מתכת ומיכל שניתן למלאו במים או בכל חומר אחר.

המיכלים לנוזלים של S&L SOLUTIONS משתלבים במבני הבמה דרך חיבורים וממשקים ייעודיים. לכלוב המתכת רגליים מתכווננות לטובת מגוון שימושים: מיקום על הקרקע, חיבור משותף או הרכבת כלובים אחד על גבי השני. היכולת המודולרית של המיכלים מאפשרת טווח רחב של אפשרויות, אשר יספקו מענה לכל האתגרים שמציבה הבמה.

המיכלים של חברתנו מסוגלים להכיל עד 500 ליטר מים או כל חומר אחר. מילוי המיכל נעשה בקלות דרך חלקו העליון, והוא מרוקן דרך פקק הממוקם בחלקו התחתון. המילוי הסטנדרטי עבור אירועים גדולים הינו מים, אולם ניתן למלא את המיכל בחול או בחומרים נוספים עבור הפקות קטנות יותר.

המיכלים לנוזלים של חברת S&L SOLUTIONS בנויים בצורה חזקה ועמידה, וקלים להרכבה ולפירוק. מבחר הדגמים מאפשר לפרק ולהתקין מחדש ובמהירות קונסטרוקציות שונות, לא רק כבסיס מרובע אלא במגוון תצורות, וכך לתת מענה לדרישות ספציפיות המופיעות בתכנית האירוע או בהתאם לתנאים בשטח.

צוות המומחים המיומן שלנו יידע לספק לכם את מיכלי הנוזלים המתאימים ביותר למופע שלכם. מחלקת שירות הלקוחות של S&L SOLUTIONS זמינה עבורכם 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. נשמח להעניק לכם ייעוץ מקצועי ושירות מהיר ואדיב, בכל מקום שהאירוע שלכם מתקיים.