מעלית פרימיום לבית

הדבר הבא בתחום מעליות היוקרה לבית

מאובזרת בויטרינות חיצוניות מרשימות, המעלית הזו מהווה פתרון אופטימאלי למעבר דרך הרצפה בין קומות הבית. הקווים הישרים והנקיים, לצד הגימור המוקפד, יעניקו לביתכם תוספת עיצובית ייחודית ומרהיבה ביופייה.

במעלית תאורת לד המותקנת בהתאמה אישית, ולוח שליטה פנימי, נוח וקל לתפעול. בנוסף, המעלית מצוידת לפי התקן בלוחות שליטה חיצוניים הממוקמים בשתי קומות הבית, אשר מספקים פונקציונליות וסטייל.

לכל מעלית מערכת בקרה ואבחון חכמה. המערכת הדיגיטלית החדישה הזו מציגה מגוון רחב של אפשרויות למשתמש, כגון זיהוי פונקציות הרמה במהלך נסיעה, איתור תקלות ותיקון בעיות שונות באופן אוטומטי.

המעלית מסוגלת להגיע עד לגובה של 4.2 מטרים - אחד מטווחי ההרמה הגדולים ביותר האפשריים בתחום המעליות לבית.

כושר העמסה255 kg
 300 kg (hd)
מידות זמינות של תא המעלית850 x 1250
 850 x 750
 542 x 750
תחנות עצירה2
מתח מערכת220V-240 VAC/10amp
מהירות0.1m/sec
טווח הרמה4.2m

מעלית הפרימיום לבית מגיעה עם כל התכונות והיתרונות שמציעה מערכת המסילות המתקדמת שלנו, העומדת בתקן המחמיר של מערכות גרירה ומערכות הידראוליות.

ניתן לקבל את המעלית ב-3 מידות שונות: לאדם בודד, לזוג או כזו המותאמת לשימוש בכסא גלגלים. בכל מידה שהיא, המעלית מסוגלת לשאת משקל של עד 300 ק"ג - וכוללת מגוון רחב של אפשרויות המספקות מענה לצרכי המשתמשים.

העיצוב המסוגנן והיכולת שלנו להתאים עבורכם את המעלית באופן אישי, בצבעים המועדפים עליכם ועם המאפיינים שאתם צריכים, מאפשרים למעלית להשתלב בסגנון העיצובי שכבר קיים בביתכם ולהתאים את עצמה לדרישות ולצרכים הייחודיים לכם.

מבלי להתחבר לקיר, וללא צורך בפיר או בבור, התקנת המעלית נעשית בצורה נקייה, פשוטה ומהירה - על פי רוב, תוך פחות משני ימי עבודה.

מפרט טכני

תקנים

תעודת הסמכה