מעלון אנכי לנכים 1 מטר

מעלון לכסא גלגלים פתרון אלגנטי שמנגיש את המשרד שלך

מעלון לכסא גלגלים מותאם לשימוש בכסא גלגלים, עמיד, חזק ומסוגנן, ולכן מתאים באופן מושלם לסביבה פנימית וחיצונית. מערכת ההרמה של המעלון מותקנת בחלקו הפנימי, עניין המבטיח עמידות בפני נזקים, מייתר את הצורך ביחידת בקרה נפרדת, ומצמצם את זמן ההתקנה.

מעלון לכסא גלגלים- ורסטלאיות

בנוסף, ניתן למקם את מעלון לנכים מחדש ולשנות את כיוון פתיחת הדלתות - כך שתוכלו לערוך שינויים בקלות. למעלון מערכת שירות אמינה, יעילה וקלה לשימוש, המורכבת מ-2 חלקים בלבד, והיא תאפשר לך נגישות גבוהה למשך שנים.

מעלון לנכים? מדוע לבחור במעלונים שלנו:

אנו מתמחים במעלוני נכים משנת 1983 ומבינים את הצרכים ומגבלות היומיום של הלקוחות שלנו. כאשר נדרשת נגישות מיוחדת, עולות שאלות חשובות ובעיות ספציפיות אשר הצוות שלנו מתמחה בפתרונן. צוות התמיכה המיומן שלנו זמין עבורכם 24 שעות ביממה , וייתן מענה לכל הצרכים והדרישות שלכם, בכל מקום שבו אתם נמצאים.

בתור חברה מובילה בתחום המעליות ומעלוני היוקרה, מגוון פתרונות הנגישות שלנו מתוכננים להתאים בקלות ובאלגנטיות לסביבה שלכם, תוך ניצול שטח מינימלי והבטחת נוחות ובטיחות למשתמש.

כושר העמסה400 kg
גובה מרבי1.1m 
נגישותבין שני מפלסים
מידות900 x 1250 mm
 900 x 1400 mm
 1100 x 1400 mm
מהירותמהירות 0.05 מ/שניה; 0.10 מ/שניה לגרסאות 2600 ו 2990- מ"מ

למעלון לנכים בעל הסטייל האורבני מגוון רחב של אפשרויות תכנון ועיצוב, שישדרגו את סביבת העבודה שלכם או לבית וישתלבו בטבעיות בחלל.

מעלון לנכים אנכי נוח לשימוש, ומציע נגישות קלה, אמינה ובטיחותית לכסאות גלגלים. בנוסף, ניתן לקבל את המעלון במגוון מאפיינים מיוחדים, בהתאמה אישית.

למעלון מערכת הרמה בורגית וכושר העמסה של עד 400 ק"ג. הוא נע בצורה שקטה בין מפלסים של עד 1.1 מטר (ניתן להשיג עד 3 מטר), ומתאים לסביבה פנימית וחיצונית כאחד. וכמו לכל המעלונים שלנו, למעלון המשרדי סטנדרטים בטיחותיים ברמה הגבוהה ביותר.

12 חודשי אחריות
המעלון למשרד שלנו מגיע עם אחריות של 12 חודשים. ניתן לקבל אחריות מורחבת, הכוללת כיסוי מלא של עלויות השירות והתחזוקה, לתקופה של עד 5 שנים.

  • נגישות בין 2 מפלסים
  • מתאים למשתמש + מטפל
  • לשימוש בכסא גלגלים או קביים
  • ניתן לשימוש פנימי וחיצוני
  • מאפשר נגישות במבנים ציבוריים

מעלון S11 - מעלון לנכים