תפסים ומחברי טראסים

S&L SOLUTIONS מציגה קו חדש של תפסים ומחברי טראסים המתאימים לכל סוגי ההתקנה. הודות לתכנון הנדסי מעולה ויכולת ביצוע חדשנית, המוצרים שלנו מהווים תו תקן של איכות, אמינות ובטיחות ברמה הגבוהה ביותר.

התפסים ומחברי הטראסים שלנו משתמשים כבסיס לתאורה או לתליית גופי תאורה במגוון מופעי בידור, קונצרטים, אירועים ממלכתיים ועוד. המוצרים שלנו מתאימים לקונסטרוקציות המסוגלות לשאת משקל רב, ובנויים להתמודד עם עומסים כבדים ביותר.

התפסים והמחברים של S&L SOLUTIONS ניתנים להרכבות חוזרות ונשנות, וניתן לקבלם במגוון פרופילים ומידות, המכסים את כל המידות הסטנדרטיות הקיימות. הקו החדש שלנו, הכולל את כל סוגי התפסים והמחברים, מתוכנן עבור צינורות בקוטר של 32 מ"מ עד 63.5 מ"מ.

חברתנו מציעה תפסים ומחברים בעלי זוויות שונות ומגוון נקודות חיבור, הכוללים מתאמים נשלפים היוצרים התאמה מושלמת למידות השונות של הטראסים. המוצרים שלנו מתוכננים לעטוף לחלוטין את הטראס, על מנת להוסיף יציבות, בטיחות ועמידות גבוהה. בזכות קו המוצרים החדש של S&L SOLUTIONS, האירוע או המופע שלכם יעבור בצורה חלקה, בטוחה ומאובטחת.

התפסים ומחברי הטראסים של S&L SOLUTIONS מחולקים ל-8 דגמים: ALI4251, ALI4251 NARROW ALI4851 ALI4851 NARROW, ALI4851 SLIM, ALI6063, LIC3851 , LIC4851. כל הדגמים עשויים מסגסוגת אלומיניום חזקה וברמת ליטוש גבוהה במיוחד. ניתן לקבל את התפסים ומחברי הטארסים גם בציפוי אבקה שחור, לפי דרישה.

צוות המומחים המיומן של S&L SOLUTIONS יעניק לכם ייעוץ מקצועי לכל סוגי התפסים ומחברי הטראסים, בהתאם לאירוע ולתכנית המופע שלכם. מחלקת שירות הלקוחות שלנו יספק לכם מענה מהיר ואדיב 24/7.