סטנדים, מגדלים ומתקני הרמה

המגדלים, הסטנדים ומתקני ההרמה של S&L SOLUTIONS משמשים לבניית במות, לתליית תאורה ולהרמת מטענים במשקלים שונים בהתאם לתכנית המופע שלכם. ניתן לקבל את המוצרים שלנו במגוון מידות ובכושר נשיאה שונה, המאפשרים בחירה בין מגדלים ומתקני הרמה לפי הצרכים והאתגרים הייחודיים שמציבה הבמה.

חברת S&L SOLUTIONS מציעה מגוון רחב של מגדלים, סטנדים ומתקני הרמה מבית LITEC – חברת מתקני הבמה המובילה בעולם. בחירה במוצרים שלנו היא בחירה באמינות אירופאית, עמידה בתקנים בינלאומיים ובתכנון הנדסי ברמה הגבוהה ביותר הקיימת בשוק.

חברתנו מציעה קולקציית מגדלים המעניקה פתרון כולל להפקה שלכם; החל מהמגדל הקומפקטי והקטן ביותר ועד מגדלים מורכבים בעלי מתקני הרמה משוכללים עבור קונסטרוקציות המתוכננות לשאת משקלים כבדים ביותר. למגדלים זרועות מודולריות המספקות אחיזה מושלמת בקרקע, והם משלבים חוזק קונסטרוקטיבי עם עיצוב נקי ואלגנטי. המוצרים של S&L SOLUTIONS עומדים בתקנים המחמירים ביותר ומתוכננים לתת מענה לכל הצרכים של האירוע או המופע שלכם.

המגדלים מתוכננים להשלים את מבני הטראסים, ומבטאים את הקונספט הקונסטרוקטיבי של S&L SOLUTIONS: צורות ליניאריות ומערכות מודולריות. המגדלים והסטנדים שלנו הם תוצאה של ניסיון רב-שנים בייצור, תכנון וטכנולוגיה.

מתקני ההרמה של S&L SOLUTIONS מציגים ביצועים מגוונים, ובנויים לשאת את הציוד והמטענים של הבמה באחריות ובבטיחות. מתקני במה של חברתנו מספקים הגנה למופיעים, לצוות ההפקה וכמובן – לקהל. מתקני ההרמה שלנו עומדים בהצלחה במבחני בטיחות בינלאומיים, מותאמים לתקן הישראלי ומוסמכים לעבוד בטווח רחב של מעלות ונטיות, הדורשות הפעלה בטיחותית אפילו על בסיס משופע. בנוסף, למתקני ההרמה שלנו מערכת נעילה כפולה, המספקת רמת בטיחות גבוהה ביותר.

מתקני ההרמה של S&L SOLUTIONS נוחים מאוד לשימוש, הודות לתכנון פרקטי, הטענה קלה ותפעול נוח. מגוון ענק של מוצרים ואביזרים מבטיח התאמה מושלמת למתקני במה, קונסטרוקציות וטראסים, ומעניקים טווח רחב של אפשרויות חיבור מבלי לוותר על בטיחות. מגוון האביזרים מגדיל את אפשרויות השימוש במוצרים שלנו, והיכולת להתאים למגוון מידות מאפשר חיבור קל ומהיר לסוגי מטען שונים. 

אנו ב- S&L SOLUTIONS נעניק לכם ייעוץ מקצועי באתר עצמו, תוך התאמה מושלמת לתכנית המופע שלכם. מחלקת שירות הלקוחות שלנו עומדת לרשותכם 24/7, ותיתן עבורכם מענה מהיר ואדיב לכל סוגי המוצרים, בכל זמן ובכל מקום שאתם נמצאים.