מעברי כבילה

מעבירי הכבילה של חברת S&L SOLUTIONS תוכננו לספק מענה מתקדם ובטיחותי לזיווד, הגנה וחלוקה של כבלים וצינורות. הפיתוח המתמשך של המוצרים שלנו הביא את מעבירי הכבילה לדרגת איכות גבוהה ביותר, וההוכחה – מעבירי הכבילה שלנו רשומים כפטנט.

S&L SOLUTIONS היא המפיצה הבלעדית בישראל של LITEC, החברה המובילה בעולם בתחום מתקני הבמה בכלל, ובתחום מעבירי הכבילה בפרט. מעבירי הכבילה שלנו מספקים הנחה מסודרת ומאורגנת של כבלים וצינורות; ערוצים נפרדים; הכלה של תקעים ושקעים; הם אינם מהווים מכשול לתנועת אנשים באזורים ציבוריים; ניתנים להעברה בקלות באמצעות גלגלים קטנים; בעלי עמידות גבוהה בפני עומסים הנגרמים ממעבר של כלי רכב כבדים עליהם; ולא פחות חשוב – עומדים בתקני הבטיחות המחמירים ביותר.

חברתנו מציעה מעבירי כבילה עם תעלת כבלים תלת-ערוצית, המהווה את הפתרון הטוב ביותר לזיווד חיווט חשמלי, כבלי טלפון, כבלים להעברת מידע וכבלים הידראולים באופן מוגן ובטיחותי למשרדים, מגרשים, מרכזים מסחריים, שווקים, מתחמי קמפינג, הופעות חיות, תערוכות, שטחים צבאיים ומקומות ציבוריים.

אנו ב- S&L SOLUTIONS עומדים לשירותכם תמיד. נשמח להעניק ייעוץ מקצועי ברמה הגבוהה ביותר ולספק לכם את המוצרים המתאימים והטובים ביותר בשוק. מחלקת שירות הלקוחות שלנו זמינה עבורכם 24/7, ותספק עבורכם מענה מהיר ואדיב לכל שאלה, דרישה או צורך.