3

מדרגות נעות

כחלק ממגוון פתרונות הנגישות של S&L SOLUTIONS, אנו מציעים מבחר איכותי של מדרגות נעות עבור שדות תעופה, אולמות תצוגה, רכבות תחתית ומתחמי קניות. המדרגות הנעות שלנו קלות להתקנה ומתוכננות ברמה הנדסית גבוהה ביותר, וזאת על מנת להבטיח תנועה בטיחותית וחלקה של אנשים.

המדרגות הנעות של S&L SOLUTIONS אמינות ומסוגננות, ומשלבות נוחות עם בטיחות, מהירות ותנועה אופקית או אנכית. המדרגות הללו מהוות פתרון מושלם, הן פרקטית והן אסתטית, בכל מקום שבו רוצים להקל על תנועה של אנשים למרחקים ארוכים.

את המדרגות הנעות של  S&L SOLUTIONS ניתן לקבל במגוון רחב של אפשרויות עיצוב, שישתלבו בקלות בכל מבנה: מעקות מזכוכית אטומה במגוון גימורים, מניפת צבעים רחבה עבור מעקות, אפשרויות תאורה, מבחר כיסויי מדרגות ועוד.

התקנת המדרגות הנעות נעשית בזמן קצר, תוך ניצול שטח מינימאלי, וניתן לקבלן בתצורה אופקית או אנכית. את המדרגות הנעות של S&L SOLUTIONS ניתן להתקין אפילו על רצפה מוכנה, הן שקטות מאוד ונוחות לשימוש.

מחלקת שירות הלקוחות של S&L SOLUTIONS ממוקמת בפרישה ארצית. אנו נשמח להעניק לכם מענה מקצועי, מהיר ואדיב לכל דגמי המדרגות הנעות, בכל מקום, 24/7.